Læringsunivers

Tilbud til skolerne i Holstebro Kommune.

Her har vi samlet alle de tilbud Holstebro Bibliotek udbyder til skolerne i Holstebro Kommune.

Du finder tilbud til alle klassetrin, og de oplysninger, du har brug for, når du skal booke et tilbud til din klasse.

Vi tilbyder bl.a. forløb med litteraturformidling, rundvisning og undervisning i digital dannelse.

På enkelte af vores tilbud vil der være en begrænsning af udbud, og tilbuddene fordeles efter først til mølle-princippet.

De fleste forløb afholdes på biblioteket, men er det muligt, kommer vi også gerne ud til dig på skolen.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Booking af et undervisningstilbud sker via formularen, som du finder nedenfor eller ved hvert læringstilbud.

Husk vi rigtig gerne vil have jeres booking senest tre uger før afholdelse.

Konkurrencerne ”Smart Parat Svar” og ”Hvem vil være litterær” er en undtagelse.

Har du spørgsmål? Send en mail til bib.undervisning@holstebro.dk

ELEVER OPRETTES SOM LÅNERE

Hvis dine elever i forbindelse med et besøg på biblioteket skal låne materialer, skal de være registreret som lånere, og have tilknyttet en økonomisk ansvarlig i bibliotekets lånerregister.

Alt det kan du læse mere om her.