Quiz-aften i Ulfborg

Quizaften i Ulfborg
Sjov og nervepirrende test af din paratviden.
Tingsalen, Tinghuset i Ulfborg
Bibliotek
Ulfborg Bibliotek
I samarbejde med
Kulturforeningen Tinghuset

Tingvej 5
6990 Ulfborg
Danmark

Hvad hed bassisten i The Beatles? Hvem skrev romanen Ulveørken? Hvilken film så flest danskere i biografen i 2023?

Det kan måske være nogle af spørgsmålene, når Kulturforeningen Tinghuset og Ulfborg Bibliotek inviterer til en sjov og nervepirrende quiz-aften. Få testet din paratviden i mange forskellige kategorier lige fra lokalhistorie til sport og kultur.

Der er fede præmier til de tre bedste grupper. Det er gratis at deltage, og der kan købes drikkevarer i Tingsalen.

Tilmelding

Du kan tilmelde dig i en gruppe på max. 4 personer. Hvis du vil tilmelde dig som del af et hold, så skriv dit holds navn under "Send besked til arrangør" ved bestilling af billetten.

Tilmelder du dig uden at være del af et hold , så sørger vi for at danne en gruppe til dig.