Planlæg dit besøg på Vinderup Bibliotek

Her har vi samlet en række praktiske informationer, som kan være relevante for dig før og under dit besøg.

Ankomst

Der er indgang i gadeniveau til Vinderup Bibliotek via Halvej. Du kan parkere på parkeringspladsen ved Halvej lige foran biblioteket.
Cykler kan parkeres i cykelstativer foran biblioteket.
Ankommer du med offentlig transport, anbefaler vi, at du benytter rejseplanen.dk.
Kortlæseren til brug ved adgang i den selvbetjente åbningstid sidder i cirka 1 meters højde på væggen til venstre for indgangsdøren.

Biblioteksrummet

Vinderup Bibliotek er i ét plan.
Der er publikumspc’er i siddehøjde.
Selvbetjeningsautomaterne til udlån og aflevering af bøger kan hæves/sænkes efter behov.

Toiletter

Der er et kønsneutralt handicapvenligt toilet i foyeren.

Babyer og småbørn

Der er puslebord på toilettet.

Mad og drikke

Der er en automat, hvor du kan købe the, kaffe og kakao til venstre lige når du er kommet ind i biblioteksrummet.
Du er velkommen til at spise din medbragte madpakke på biblioteket.

Arrangementer

Har du brug for at have en ledsager med til et arrangement er det vigtigt, at du oplyser os om det, når du køber billet på 96116800 eller holstebro.bibliotek@holstebro.dk, så vi kan garantere, at der er plads til din ledsager.

Hjælpemidler

Ikke alle handicaps er synlige, og du kan til enhver tid henvende dig ved skranken for at få udleveret en solsikkesnor. Vi stiller ingen spørgsmål.